Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:17:00+01:00
Osiągnięcia Rzymian uwazamy za ponad czasowe ponieważ rzymianie budowali wspaniałe budowle takie jak akwedukty drogi i wspaniałe świątynie.Wiele z tych budowli przetrwało do dziś i archeolodzy udowadniają że budowle Rzymian są ponadczasowe
2010-02-15T18:22:13+01:00
Uważamy je za ponad czasowe ponieważ wysprzedzały inne cywilizacje o wiele, wiele lat swoimi wynalazkami i osiągnięciami dzięki wybitnym naukowcom. Pozdro :):*