Odpowiedzi

2010-02-15T18:17:24+01:00
Jeżeli poziomice są blisko siebie i jest ich dużo, to obszar jest górzysty lub pagórkowaty, a jeżeli poziomice są od siebie daleko i jest ich mniej to teren jest rowninny.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:18:38+01:00
No to tak:

Jak poziomice są ustawione tak, że im bardziej do środka wartość wysokości rośnie, to jest to góra, a jak maleje, to kotlina. Kiedy poziomice są bardzo blisko siebie poustawiane, to jest to stok stromy, a jak w większej odległości od siebie, to jest to stok łagodny. Jeżeli wartość poziomic maleje w stronę rzeki, to jest to dolina rzeczna :)

Mam nadzieję że pomogłam, przeczytaj to co napisałam powoli i po części, myślę, że zrozumiesz. Pozdrawiam :>
1 5 1