Odpowiedzi

2009-10-12T19:48:23+02:00
Ponieważ nil co iles tam wylewal , i dzieki temu ziemia była bardziej zyzna i było wiecej upraw..


chyba to ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T19:50:48+02:00
Egipt nazywano "darem Nilu" , ponieważ Nil wylewał nad Egiptem co użyźniało ziemie dając więcej plonów.
1 5 1
2009-10-12T20:06:19+02:00
Poniewaz w egipcie życie rozwijała się nad nilem to dzięki niemu rozwineło się w duzej mierze rolnictwo. egipt nazywamy z tego powodu że leżał nad nim. gdy by nie nil dzięki jego czestym wylewom można było plony zbierac kilka razy do roku nieustannie