Musze rozwiązac krzyżówkę z geografi I gim Pomocy;]
2.Rodzaj fal umożliwajacych badanie budowy wnętrza ziemi.
3.obejmuje skorupę ziemska i górną warstwe płaszcza zewnętrznego Ziemi
4.Jedna z metod badania wnetrza ziemi
5.inna nazwa prądów cieplanych występujących w płaszczu ziemi
6.Najcieńsza,zewnętrzna warstwa naszej planety..
7.Najgrubsza spośród warstw budujących Ziemię
8Jedna ze skał osadowych pochodzenia organicznego
9.Przepuszczalny stan skupienia skał budujących jądro zewnętrzne ziemi
10."Serce" Ziemi

2

Odpowiedzi

2010-02-15T18:23:04+01:00
*Fale sejsmiczne.
*-
*Badania geofizyczne/wiercenia.
*Prądy konwekcyjne.
*Skorupa ziemska.
*Płaszcz wewnętrzny.
*hm..np. torf, węgiel brunatny/kamienny, ropa naftowa, wapień.
*Stan-ciecz.
*Jądro Ziemi.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:27:04+01:00
2.sejsmiczne
3.??
4.wiercenia geologiczne
5.konwekcyjne
6.skorupa ziemska
7.płaszcz Ziemi
8.torf
9.ciecz
10.jądro
2 3 2