Odpowiedzi

2010-02-15T18:20:02+01:00
Opis wydarzenia, z uwzględnieniem szczegółów takich jak data, miejsce, czas , osoby biorące udział , pogoda, ważne wydarzenia które wydarzyły się w tym czasie (np wycieczce szkolnej bądź apelu)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:37:26+01:00
Kronika to opis wydarzeń są kroniki szkolne opisujące np. wycieczki szkolne,wyjścia klasowe i ważniejsze wydarzenia szkolne.Więc notatka do kroniki to opis jednego poszczególnego wydarzenia np. wycieczki szkolnej lub w kronice filmowej wydarzenia w państwie.Notatki w kronice mają zazwyczaj wyszcególnione date,miejsce,czas,pogode,bohaterów i atmosfera tam panujacą.