Odpowiedzi

2010-02-15T18:19:34+01:00
2010-02-15T18:21:36+01:00
V=a*b*c
a=20cm
b=12dm=120cm
c=0,5m=5dm=50cm
v=20*120*50
v=120000cm3=0,12m3
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:23:44+01:00
20 cm X 120cmX 50cm = 120000 cm³

120000cm³ = 0,12 m³

Więc tak :

12 dm = 120 cm

0,5m = 50cm

Objętość liczy się mnożąc wszystkie trzy długości.

Pierwszy wynik tak jak chciałaś w centymetrach.

1m³ = 1000000 cm³

czyli:
12000000 : 1000000 = 0,12m³
6 5 6