60% liczby 5020
50% liczby 4486
250% liczby 4020
16% liczby 46 900
Zad.2
24,40 zł obniżka o 16 %
37zł obniżka o 24 %
13,60 zł obniżka o 33%
31,90 zł obniżka o 15%
19,80 zł obniżka o 19%

Proszę zróbcie mi to szybko dużo punktów za to

3

Odpowiedzi

2010-02-15T18:28:52+01:00
60%*5020=60/100*5020=6/10*5020=6*502=3012

50%*4486=50/100*4486=1/2*4486=2243

250%*4020=250/100*4020=25/10*4020=25*402=10050

16%*46900=16/100*46900=16*469=7504
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:30:06+01:00
60%*5020=60/100*5020=6/10*5020=6*502=3012

50%*4486=50/100*4486=1/2*4486=2243

250%*4020=250/100*4020=25/10*4020=25*402=10050

16%*46900=16/100*46900=16*469=7504
1 2 1
2010-02-15T18:37:50+01:00
60% liczby 5020 to 3012
50% liczby 4486 to 2243
250% liczby 4020 to 10050
16% liczby 46 900 to


A tamto drugie zadanie nie zrobię(przepraszam)bo muszę już isc

5 4 5