Mam 4 sekundową Padaczkę!!
Dlaczego ją mam ???
Miałam kiedyś wypadek w sale gimnastycznej , z rozpędu wlałam o ścianę??
Czy muszę iść do lekarza z tym ???
Ona nagle mi się pojawiła !!
Boję się rodzicom mówić !!!
Mama raz zobaczyła że mam ale powiedziała że to tak od leżenia ale ja ćwiczę biegam itp.!!


Daję naj!!
Proszę pomóżcie mi :*:*

3

Odpowiedzi

2010-02-15T18:18:08+01:00
Może lepiej pujdź z tym do lekarza. Nic nie wiadomo, co się może potem stać. A jak masz zaufanie do rodzicow, to im szczerze o tym powiedz. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:20:16+01:00
Wiesz co.. Wydaję mi się,ze jednak musisz isc do lekarza..
Jak boisz się mówic mamie, to chociaz powiedz przyjaciólce/koleżance i idzcie razem do lekarza..
Jeżeli lekarz powie,ze to minie to mama się o tym nie dowie..
Albo jak zaleci jakieś leki, to przecież możesz je brać , a mama nie bedzie o tym wiedziała,.(lecz ja na Twoim miejscu po wizycie u lekarz powiedziałabym mamie jaka jest sytuacja i co Ci lekarz powiedział)
2010-02-15T18:20:43+01:00
Jeśli występuje u Ciebie coś co przypomina padaczkę to koniecznie zgłoś się z tym do lekarza. on może Ci pomóc. myśle że sama wiele nie zdzialasz. naprawde powinnaś sie zgłosić do lekarza. on powie Ci co i jak. bedziesz wiedziala co Ci jest i może to wcale nic groźniego. głowa do góry!! ;) pozdrawiam