Odpowiedzi

2010-02-15T18:25:55+01:00
HEJ MOZESZ NAPISAC TAK;
tą odpowiedz mozna uogólnić, a mianowicie;
-sumienia to raczej nie maja,bo bez skrupółów szkodza przyrodzie!
-Dzikie wysypiska,
-niezorganizowane przemysl surowcow wtornych
(każdy bez zawachania wyzuca śmieci ,,za siebie")
mam nadzije ze pomoglam ;D
2010-02-15T18:26:04+01:00
Ludzie w moim otoczeniu z przyrodą mają raczej nie dużo wspólnego. Chyba jedyne co mają na sumieniu jeśli chodzi o przyrodę to samotne osoby zostawione po stosunku seksualnym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:39:46+01:00
Możesz napisać też tak :
Ludzie szkodzą środowisku jeżdżąc autami ( bo teraz każdy człowiek praktycznie ma auto)
Wyrzucanie śmieci na ulice tez bardzo szkodzi otoczeniu, lecz jeszcze bardziej szkodzi podpalanie lasów i robienia w nich wysypiska śmieci tz. Dzikie wysypiska. Ludzie nie widza tego co robią i jak bardzo szkodzą światu i naszej przyrodzie bo przecież im nic się nie dzieje, a jednak badania różne stwierdzają że dlatego chorujemy że 55% idzie ze środowiska naszego i tak jak żyjemy. Więc zacznijmy dbać o przyrodę.

Mam nadzieje że Ci pomogłam :**