Odpowiedzi

2009-10-12T19:59:52+02:00
X³-2x²-3x-6=0
3x-4x-3x-6=0
-x-3x-6=0
-4x=0+6
-4x=6
-x=-1,5
x=1,5
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T20:15:24+02:00
Hej, inni robią źle te zadanie ( nie napisałaś, co to za dział z matematyki... ;)), akurat teraz mam to w szkole, a matma to moj ulubiny przedmiot :)

x³ - 2x² - 3x - 6 = 0

x²(x - 2) - 3(x - 2) = 0

(x² - 3)(x - 2) = 0

x²-3=0 ∨(lub) x-2=0

x²=3 /√ ∨ x= 2

x=√3


zapewniam Cię, że zadonko dobrze jest zrobione ;***
pozdrawiam :DD
12 3 12