Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:30:19+01:00
Akwedukty to wodociągi budowane w starożytnym Rzymie. Dostarczały bierzącą wodę do miast.
14 4 14
Komentarz został usunięty
2010-02-15T18:31:31+01:00
Akwedukt-to był taki wodociąg za pomocą którego Rzymianie pobierali czystą wodę.
--------------------------------------------------------------------------
Ale co z tego. Rzymianie pobierali czystą wodę aby się nie otruć, ale i tak się truli. Akwedukty były z ołowiu, a ołów szkodzi zdrowiu.
7 3 7