Odpowiedzi

2010-02-15T18:37:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C2H2 + HCl----------->CH2=CH(Cl)
C2H2 + Br2 ------------>CH(Br)=CH(Br)
C2H2 + 2 Cl2 ---------->CH(Cl2)-CH(Cl2)
C2H2 + H20 ------------>CH3CHO
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:38:31+01:00
C2H2+HCl-> C2H3Cl
C2H2+Br2->C2H2Br2
C2H2+2Cl2->C2H2Cl4
C2H2+H2O->CH3CHO
9 3 9