Odpowiedzi

2010-02-15T18:35:05+01:00
Po kilku minutach jablko zacznie robic sie brazowe ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:36:46+01:00
Jabłko powoli nabierało koloru brązowego.
Wniosek: przekrojone jabłko pod wpływem powietrza usycha.
2010-02-15T18:38:39+01:00
Obserwacje: Przekrojone jabłko po kilku minutach zmienia kolor na wysuszony.(suchy)
wniosek: jabłko trzeba zawinąć w folię lub włożyć do lodówki . Można też górę jakbłka wyskrobać nożem .