Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:33:53+01:00
88% > 1200
100% > x

88x=120000/ :88
x= 1363, (63)
2010-02-15T18:37:29+01:00
Po obniżce 12% rower kosztuje 1200 zł ile kosztuje przed obniżką oblicz trzema sposobami

100%-x
88%-1200
100%*1200
x=-----------------
88%
x=1364zł

0,88x=1200
x=1364

2010-02-15T19:04:37+01:00
88%>1200
100%>x

88x=120000 |:88
x=1363,636363636363636363636363636363.......