Odpowiedzi

2010-02-15T18:36:53+01:00
Małą dziewczynke z idealną cerą i blond loczkami do pasa i ślicznymi kokardkami we włosach
W dzinsach i modnej nluzce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:39:11+01:00
Od dziecka marzyłam by być kimś sławnym. Zapewne myślał o tym każdy z nas. Wydawało mi się to wtedy takie łatwe-dziecinnie łatwe.Teraz,gdy wkraczam w dorosłość,jest całkiem inaczej. Uświadomiłam sobie,że bycie znanym oraz droga do tego celu jest bardzo trudna.Otóż należałoby odnieść sukces. Owszem,nie wykluczam,że nie sprostam temu zadaniu. Nadal o tym marze,ale mam swiadomość,że nie bedzie to proste.Jednak zrobie wszystko,by to uczynic.