Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:48:58+01:00
Wiara to dobrowolne uznanie całej prawdy opisanej przez Boga w Biblii. Wiara jest konieczna do sam Jezus powiedział:"Kto wierzy i przyjmie chrzest, będzie zbawiony,a kto nie wierzy, będzie potępiony,,(MK 16, 16)
POWINNO BYĆ DOBRE:):):):)
2010-02-15T21:05:34+01:00
Wiara jest to przyjmowanie wszystkiego co zapisane w biblii i czego naucza kościół. Jest to ufność,miłość,wierność wobec Boga. Pewność,że zostaniemy zbawieni.
2010-02-15T21:21:43+01:00
Wiara jest naszą odpowiedzią na miłość Bożą. To ufność w Jego miłosierdzie, w Jego słowa oraz ufność w życie po śmierci które nam Bóg obiecuje - w życie wieczne