Odpowiedzi

2010-02-15T18:59:34+01:00
R- rogal
c- chleb

jedna piąta=0,2

r= 0,2c
4r+2c=6.30

r= 0,2c
4( 0,2c)+2c=6,30

r= 0,2c
0,8c+2c=6.30

r= 0,2c
2,8c=6,30/podzielić 2,8

r= 0,2c
c=2,25

r= 0,2 razy 2,25
c=2,25

r=0,45
c=2,25

spr. 4 razy 0,45+ 2razy 2,25=6,30
1,8+4,5=6,30
6,30=6,30



Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:14:23+01:00
X-rogal
y-chleb

1/5=2/10=0,2
x=0,2y
4x+2y=6.30

x=0,2y
4(0,2y)+2y=6,30

x=0,2y
0,8y+2y=6.30

x=0,2y
2,8x=6,30 |: 2,8

x=0,2y
y=2,25

x= 0,2*2,25
y=2,25

x=0,45
y=2,25


1 5 1