Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:39:16+01:00
Zatamować przepływ zakażonej krwi (teoretycznie stosuje się bandaż zawiązany nad raną, natomiast praktycznie aby nie stracić czasu najlepiej zawiązać na supeł jakąś grubą tkaninę).
Sprawdzać czy poszkodowany jest przytomny, jak najszybciej wezwać pomoc medyczną.
POD ŻADNYM POZOREM NIE WYSYSAĆ KRWI!!
8 4 8
2010-02-15T18:39:55+01:00
Natychmiast zareagować robiąc okład z manganiu potasów.
1 1 1
2010-02-15T18:47:41+01:00
W przypadku ukąszenia żmiji trzeba niezwłocznie udać się do szpitala. By podano surowicę.
Oczywiście nad ukąszeniem trzeba założyć opaskę uciskową.
2 1 2