Odpowiedzi

2010-02-15T18:40:20+01:00
POnieważ Romeo i Julia się otruli , ponieważ ich rodzice byli przeciwni ich małżeństwu.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:42:33+01:00
Romeo i Julia są nazywani tragicznymi kochankami ,ponieważ oboje popełnili samobójstwo ,bo nie mogli żyć bez siebie .Spotykali się potajemnie.Ich miłość była zakazana przez rodziców.Ich rodziny nie dość że różniły się sytuacją finansową, to nie przepadały za sobą. Prowadziły odwieczną wojnę.Romeo i Julia kochali się bardzo ,ale nie mogli byc ze sobą.Ich miłość skończyła się tragicznie.
6 4 6