Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:51:48+01:00
Wymyśl , modlisz się w kościele w czasie mszy świętej, teraz w w czasie nadchodzącego postu, w czasie adwentu, modlitwy ranne i wieczorne, podczas lekcji religi itp.
1 1 1
2010-02-15T19:01:30+01:00
No modlisz się w czasie mszy świętej, rano i wieczorem, odmawiasz także różaniec, modlisz się gdy np.chodzisz na majówki, rekolekcje, np. w wkl.czw,pt i sob, przez posiłkiem, po posiłku, przez katechezą ,po katechezie, gdy masz taką potrzebę, gdy chcesz prosić Boga o coś, gdy chcesz Mu coś waznego przekazać. Gdy mu dziękujesz za coś.
1 2 1