Niektóre zadania zrobiłem.

3. ...... strusi. (Na 12 liter)
5. Inaczej węglowodany. (Na 8 liter)
8. Współżycie grzybów z korzeniami drzew. (Na 8 liter)
10. Gruczoły żeńskie wydzielające estrogen.(Na liter)
11. Teren zajmowany przez biocenoze. (Na 7 liter)
15. Ojciec ewolucji. (Na 6 liter)
17. Są rośliny nagosienne i ...... nasienne.(Na 6 liter)
20. Ptak żyjący w skórze nosorożca.(Na 7 liter)
23. Jeden z gruczołów regulujący procesy wzrastania i wpływa na obronę organizmu przed infekcją.(Na 7 liter)
25. Wypukłości na liściach.(Na 6 liter)
27. Np. ..... ludzka.(Na 6 litery)
28. Składają sie z grzybów i glonów.(Na 7 liter)
30. Tasiemiec jest pasożytem ...... .(Na 11 liter)
31. Kolczatka i dziobak to ssaki.(Na 9 liter)
32. Gatunek salamandry.(Na 8 liter)
33. Są trzy typy rozmieszczeń pzypadkowe, skupiskowe i ...... .(Na 11 liter)
35. Inaczej stosunki antagonistyczne.(Na 13 liter)
36. Ozdobna roslina kwitnąca raz w życiu.(Na 8 liter)
37. Inaczej żywiciel..... .(Na 9 liter)
40. Jeden z czynników wpływających na populacje.(Na 10 liter)
41. Narząd wchodzący w skład układu odddechowego.(Na 8 liter)
44. Wzajemne oddziaływanie roślin na siebie. (Na 11 liter)

Za dobrą odpowiedź 2pkt

3

Odpowiedzi

2010-02-15T19:31:37+01:00
3. sacharda
5. cukrowce
8. Mikoryza
10. jajniki
17. okryto
32. Plamista
33. równomiernie - a nie na 12?
36. pokojowe
41. Trzustka
2010-02-15T22:15:54+01:00
5.Minerały
8.Mikoryza
10.Hormony
11.Biotopy
17.okryto nasienne
20.Calleus
30.dwudomowy
32.plamista
36.Botanika
44.Allelopatia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T23:54:42+01:00
5.Cukrowce
8.Mikoryza
10.Jajniki
11.Biotopy
15.Darwin
17.Okrytonasienne
20.Calleus
23.Tarczyca
25.Nerwy
27.Istota
28.Porosty
30.Jelitowym
31.Stekowce
32.Plamista
33.Równomierne
35.Negatywne, Konkurencyjne
36.Guzmania
37.Producent
40.Liczebność (?)
41.Przepona
44.Allelopatia