Odpowiedzi

2010-02-15T19:06:17+01:00
Wszystko można tu wywnioskować patrząc na wzór na gęstość:
ρ = m/V
czyli gęstość zależy od ilości substancji w jednostce objętości
inaczej mówiąc
gęstość zależy od ilości masy w jednostce objętości
60 1 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:08:08+01:00
Gęstość większości substancji jest zależna od wielu panujących warunków. Między innymi od temperatury oraz ciśnienia.W związku z tym, w tablicach opisujących właściwości materiałów podaje się ich gęstość zmierzoną w określonych warunkach; przeważnie są to warunki standardowe lub normalne. Znajomość gęstości pozwala na obliczenie masy określonej objętości substancji.
96 1 96