Odpowiedzi

2010-02-15T18:47:00+01:00
- cuda
- Bóg
- Kościół
- Duch Święty
10 3 10
2010-02-15T18:49:45+01:00
Wg mnie znakami królestwa Bożego są Kościoły, osoby duchowne, krzyże,które są w każdej szkole i w każdym domu, a także pismo św, które każdy z nas w domu pewnie ma. A także różańce, książeczki do modlitwy. Niektórymi znakami Królestwa Bożego mogą być niektórzy ludzie (np.wolontariusze),którzy postępują wedle wszystkich dobrze, np. pomagając im. W pewien sposób są oni "żywymi" znakami Królestwa Bożego. Udowadniają to m.in. przez swoje zachowanie.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:51:32+01:00
Wokł mnie jest wiele znaków królestwa bożego. zacznę od bardzo przyziemnych:kościół, pismo święte, nauka religii w szkole, książki o tematyce religijnej, radość z jawnego uwielbiania Boga. teraz bardziej drastyczne. Bóg oznajmił że zanim przyjdzie ze swoim królestwem to musi uprzątnąć ziemię ze wszelkiego grzechu, chyba że ludzie się nawrócą, jeżeli nie to na naszych oczach rozegrają się straszne rzeczy, w postaci trzęsień ziemi, tornada, tsunami, potopy, pożary, plagi itd
13 4 13