Odpowiedzi

2009-10-12T20:11:31+02:00
Anubis
Egipski bóg zmarłych opiekujący się grobami i procesem balsamowania zwłok; przedstawiany jako człowiek z głową psa;
13 2 13
2009-10-12T20:12:41+02:00
Anubis – bóg zmarłych, strażnik cmentarzy, patron mumifikacji,
Ozyrys – bóg śmierci, płodnej natury i odrodzonego życia, sędzia zmarłych, władca ziemi, podziemi i Krain Nieśmiertelnych.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T20:13:05+02:00