Odpowiedzi

2010-02-15T19:00:09+01:00
MAm nadzije z epomogłam.
139 4 139
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:02:33+01:00
Drogi dżeppetto !

W tym liście bardzo chcę cię przeprosić ale i nie tylko bo chcę ci też opowiedzieć o moim złym postępowaniu.No to zaczęło się tak :
ciebie zamkneli w więzieniu za moje czyny , sprzedałeś swój kaftan i kupiłeś mi elementarz a ja zamieniłem go na bilety do teatru marionetek , dostałem 5 złotych monet dla ciebie ale dałem się nbrać na podstęp Lisa i Kota i je straciłem , pojechałem do ,,Krainy Głópków '' a tam za moje zło zamieniłem się w osła , mógółbym ci jeszcze tego duzo wymieniać ale chyba zabraknie mi kartek żebym mógł to napisać.A więc tatusiu bardzo cię przepraszam za moje czyny przyrzekam już tak nigdy nie postąpię!
Twój drewniany pajacyk , Pinokio !

56 4 56