Opóźnienie ciała równe 5 m/s2 oznacza, że
A.wartość prędkości pozostaje stała i wynosi 5 m/s w trakcie trwania ruchu.
B. prędkość maleje o wartość 10 m/s w ciągu każdych 2s.
C. prędkość maleje o wartość 5 m/s w ciągu 2s
D. prędkość rośnie o wartość 5 m/s w ciągu 1s.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:53:43+01:00
Odp b
w każdej sekundzie prędkość maleje o 5m/s, w związku z tym w 2 sec zmaleje o 10m/s :)
2010-02-15T18:55:02+01:00