Odpowiedzi

2010-02-15T18:55:25+01:00
P=a^2
1,69=a^2 |√
√1,69=a
a=1,3

Odp: Bok tego kwadratu ma długość 1,3 dm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T18:57:50+01:00
Pole kwadratu=aXa

a=p:a

a/bok kwadratu=1,69dm/2 :4

a=0,4225 dm
2010-02-15T19:02:45+01:00
P=a*a czyli trzeba wyciągnąc pierwiastek ze 1.69 żeby ułatwić trzeba pozbyć się przecinka więc pomnożyć razy sto :) czyli pierwiastek ze 169 to 13

P=1,69
Bok=1,3


bo 1.3*1,3=1,69
2 5 2