Odpowiedzi

2010-02-15T18:55:14+01:00
- z telewizji dowiaduję się co dzieje się na świecie, jakie są problemy innych ludzi,
-mogę pogłębić swoją wiedzę oglądając programy dokumentalne
Dlatego ^ oglądanie TV może być również pożyteczne :)
pzdr
4 3 4
2010-02-15T18:56:32+01:00
Dzięki telewizj mozna sie dowiedziec bardzo duzo informacj na temat np. polityki na całym swiecie.
Dzieki róznym teleturniejom rozrywkowych mozermy dowiedziec sie róznych informacji które wykorzystamy w zyciu codziennym.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:58:52+01:00
- dowiadywanie się o bieżących aktualnościach w kraju i na świecie
- poznawanie nowych trendów np.mody
- obeznanie się z różnymi ciekawymi wzmiankami,ciekawostkami np w programach śniadaniowych
- orientowanie się w ważnych komunikatach.
:)
4 3 4