Um 6:40 Uhr bin ich aufgestanden. Um 6:45 Uhr bin ich ins Bad gegangen. Um 7:00 Uhr habe ich gefrühstück. Ich habe Tee getrunken und 1 Brötchen gegessen. Um 7:20 Uhr bin ich in die Schule mit dem Bus gefahren. Von 8:00 bis 14:20 Uhr bin ich in der Schule gewesen. Um 14:45 Uhr bin ich nach Hause züruckgekommen. Um 15:00 Uhr habe ich zu Mittag gegessen. Von 15:30 bis 17:30 Uhr habe ich Hausaufgaben gemacht. Um 18:00 Uhr habe ich ferngesehen und habe Kaffee getrunken. Von 19:00 bis 21:00 Uhr habe ich am Computer gesessen. Ich habe zu Abend gegessen. Um 22:00 Uhr bin ich ins Bad gegangen. Um 23:00 bin ich ins Bett gegangen.PROSZĘ O PRZETŁUMACZENIE!! JESZCZE NA DZISIAJ!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:01:19+01:00
Wstałem o 6:40 am. O 6:45 poszłam do łazienki. O 7:00 jem śniadanie. Wypiłem herbatę i zjedłem kanapke. O 7:20 jadę do szkoły autobusem. Od 8:00 do 14:20 byłem w szkole. O 14:45 wruciłem do domu. O 15:00 zjadłem obiad. Od 15:30 do 17:30 odrabiałem pracę domową. Od 18:00 oglądałem telewizję i piłem kawę. Od 19:00 do 21:00 siedzę przy komputerze. O 22:00 poszedłem do łazienki.O 23:00 poszedłem spać.
2010-02-15T19:17:57+01:00
O godzinie 6:40 wstałam.
O godzinie 6:45 poszłam do łazienki.
O godzinie 7:00 jadłam śniadanie. Wypiłam herbatę i zjadłam jedną kanapkę.
O godzinie 7:20 pojechałam autobusem do szkoły.
Od godziny 8:00 do godziny 14:20 byłam w szkole.
O godzinie 14:45 wróciłam do domu.
O godzinie 15:00 jadłam obiad.
Od godziny 15:30 do godziny 17:30 robiłam zadania domowe.
O godzinie 18: oglądałam telewizję i piłam kawę.
Od godziny 19:00 do godziny 21:00 siedziałam przed komputerem. I jadłam kolację.
O godzinie 22:00 poszłam do łazienki.
O godzinie 23:00 poszłam do łóżka.


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)