Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T18:57:41+01:00
Gdy jakiś przedmiot (wynalazek) jest potrzebny nasuwają się sposoby wynalezienia go (stworzenia, zbudowania) aby nastąpił potęp np w technice wynajdując samochody poruszające się na wodę. ;)
12 3 12
2010-02-15T19:00:16+01:00
Mi się wydaje że to przysłowie opisuje co jest najsilniejszym czynnikiem przyczyniającym się do powstawania wynalazków , i zaspokojenie podstawowych potrzeb ludzi ... Chyba o to chodzi ?
79 4 79