Odpowiedzi

  • shh
  • Początkujący
2010-02-15T18:59:41+01:00
48:4=12
48-12= 36
Doroslych bylo 12,a dzieci 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:00:09+01:00
3x- liczba dzieci
x- liczba dorosłych
3x +x = 48
4x=48 |:4
x=12 -liczba dorosłych
12*3=36 - liczba dzieci
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:00:19+01:00
X-liczba dorosłych
Rozwiązanie:
3x + x = 48
4x= 48 /:4
x= 12
3x= 12*3
Odp:. Na tych urodzinach było 12 dorosłych i 36 dzieci.