Odpowiedzi

2010-02-15T19:01:10+01:00
{3(2x-1)+4(y-2)=9
{2(5x-1)+3y=5(3x+y)+2
6x-3+4y-8=9
10x-2+3y=15x+5y+2
6x+4y=20
-5x-2y=4 /*2
6x+4y=20
-10x-4y=8
-------------------
-4x=28
x=-7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:06:07+01:00
{3(2x-1)+4(y-2)=9
{2(5x-1)+3y=5(3x+y)+2

6x-3+4y-8=9
10x-2+3y=15x+5y+2

6x+4y=9+3+8
10x+3y-15x-5y=2+2

6x+4y=20
-5x-2y=4 /*2

6x+4y=20
-10x-4y=8
+--------------
-4x=28 / :(-4)
x=-7

x=-7
6x+4y=20

x=-7
4y=20+42=62 /:4

x=-7
y=15,5