Utwórz zdania z podanymi wyrazami (Ma być jakis sens tych zdań, a nie byle jak ;D)

stanąć nad przepaścią
znależć się między młoem a kowadłem
świadomie narażać na niebezpieczeństwo
prowadzić kogoś na zgubę
brawura
postawic ultimatum
ryzyko
zguba
groźba
zuchwałość

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:06:36+01:00
1. Moja koleżanka często myśli czy nie stanąć nad przepaścią.
2.W tej sytuacji znalazłam się między młotem a kowadłem.
3.Mój tata często świadomie naraża się na niebezpieczeństwo.
4.Nie można prowadzić kogoś na zgubę.
5.Iza często narzeka że jest brawurowa.
6.Dyrektor szkoły chce postawić mi pewne ultimatum.
7.Często mój tata wystawiony jest na ryzyko w swojej pracy.
8.Wczoraj znalazlam pewna zgube.
9.Mama zagroziła mi ze nie da mi pieniedzy na kino.
10.Wiem ze jestm zuchwala
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:09:33+01:00
Stanęłam nad przepaścią i o mały włos nie spadłam w dół.
Wiedząc że jak nie zawiąże dziecku sznurówek świadomie naraże go na niebezpieczeństwo, nie zawiązałam mu ich.
Prowadziłam koleżankę na zgubę podpuszczając ją.
Brawurowo włożyłam rękę do ognia.
Ja nie potrafię postawić ultimatum albo samej sobie coś postanowić .
Ryzykowałem swoje życie ratując kolegę który tonął .
Zguba prowadzi do nieszczęscia.
Kolega mi groził .
Mój brat jest bardzo zuvhwały.
1 5 1