Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:03:45+01:00
Dziękuje Ci miłosierny Jezu za to że ofiarowałeś się za mnie na krzyżu.
Przez swoją śmierć wybawiłeś mnie z niewoli grzechu. Ofiarowałeś siebie, za nas grzeszników, kocham Cię tak jak ty kochasz mnie.
2 5 2
2010-02-15T19:05:16+01:00
Panie Jezu Dziękuje Ci za twoje cierpienie na krzyżu dzięki niemu będę mógł być przy tobie
1 5 1
2010-02-15T19:21:29+01:00
Jezusie Chrystusie dziękuję ci bardzo że dla mnie i dla całego świata zginąłeś na krzyżu. Wymagalo to od ciebie dużego poświęcenia. Ja wiem że zginąłeś za nas i że przebaczasz nam wszystkie grezchy które uczyniliśmy. Boty byłeś dla nas bardzo wierny, a my grzeszymy przeciw tobie.
1 5 1