Odpowiedzi

2010-02-15T19:04:05+01:00
Prawa człowieka, szczególnie prawa dziecka, złamanie paktów, brak prawa wolności głosu, zniewolenie, zmuszanie do pracy,
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:05:12+01:00
Każda wojna zagraża głównie prawom wolności osobistej bo podczas wojny często bierze się jeńców do niewoli.
Również zagrożone jest prawo nietykalności osobistej i bezpieczeństwa.
11 4 11
2010-02-15T19:05:59+01:00