Odpowiedzi

2010-02-15T19:02:53+01:00
Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakie. Zapłodnienie jest wewnętrzne lub zewnętrzne. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony. W rozwoju złożonym występuje larwa trochofora. Widoczny dymorfizm płciowy. dodałem też troszkę o rozwoju. trzym się :p
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:03:48+01:00
Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakami. Zapłodnienie jest wewnętrzne lub zewnętrzne. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony.
14 3 14
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:06:28+01:00
Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakie. Zapłodnienie jest wewnętrzne lub zewnętrzne. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony. W rozwoju złożonym występuje larwa trochofora. Widoczny dymorfizm płciowy.
14 3 14