Odpowiedzi

2009-10-12T20:23:47+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T20:24:35+02:00
Zielony groszek
Ziarna groszku są soczyste, delikatne, zielone, niemączyste, słodkie, lekko strawne i bardzo odżywcze. Zawierają m.in.: sód, potas, magnez, wapń, mangan, żelazo, kobalt, miedź, cynk, fosfor, fluor, chlor, jod, karoteny, witaminy: E, K, B1, B2, B6, C; kwasy: nikotynowy, pantotenowy, foliowy; biotynę.
6 3 6