Napisz e-maila do Jima i Sarah o sobie.
Musi być zawarte: (imię i reszta niżej wym. może być zmyślona)
jak się nazywasz ile masz lat
skąd pochodzisz gdzie mieszkasz
osobowość i charakter
hobby i zainteresowania
Proszę aby było to porządnie zrobione.
PO ANGIELSKU OCZYWIŚCIE

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:12:46+01:00
Dear Jim and Sarah!
My name is Asia. I'm 19 and I live sometimes in Poland, and sometimes in Germany. I'm very crazy girl and faithful friend. I really like to collect the caps from juice Tymbark. I like to watch ski jumping and talking with people. Interested in art and rock music. My favorite bands are: My Chemical Romance, Bon Jovi and Bullet For My Valentine.
We warmly greet you and look forward to a reply.
Asia.


Tu masz tłumaczenie:
Drogi Jimie i Saro!
Nazywam się Asia. Mam 19 lat i mieszkam czasem w Polsce, a czasem w Niemczech. Jestem bardzo zwariowaną dziewczyną i wierną przyjaciółką. Bardzo lubię zbierać kapsle od soków Tymbark. Bardzo też lubię oglądać skoki narciarskie i rozmawiać z ludźmi. Interesuję się sztuką i muzyką rockową. Moimi ulubionymi zespołami są: My Chemical Romance, Bon Jovi i Bullet For My Valentine.
Serdecznie was pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź.
Asia.
1 5 1
2010-02-15T19:18:25+01:00
Mieszkam w zgorzelcu na kosciuszki
;p
wah
wow
2010-02-15T19:18:39+01:00
Hi, my name is ada SITKIEWICZ I have 14 years.
I am with Polish, lived in Warsaw.
I am a crazy teenager who likes to have fun, likes disco, listen to music, playing on the computer, read interesting books.
I love to sing it is my hobby.
Regards.
P.S Write something about yourself, can we meet?

Cześć,mam na imie ada sitkiewicz mam 14 lat.
jestem z polski,mieszkam w Warszawie.
Jestem zwariowaną nastolatką która lubi się wyszaleć,lubi dyskoteki,słuchać muzyki,grać na komputerze,czytać ciekawe ksiązki.
Kocham śpiewać to jest moje hobby.
Pozdrawiam.
P.S Napiszcie coś o sobie ,może się spotkamy??
1 5 1