Odpowiedzi

2010-02-15T19:14:50+01:00
Być jednym ciałem to dla mnie rozumieć problemy i kłopoty innych, radować się i cieszyć z tego samego. to także empatia do drugiej osoby. To sformułowanie oznacza złączyć się z kimś duchowo i cieleśnie. Ufać drugie osobie, powierzać jej swoje najskrytsze tajemnice.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:19:39+01:00
Byc jednym ciałem to moim zdaniem jak jest np. małżeństwo to wspólnie podejmują decyzje, wspólnie chcą czegoś lub nie, po prostu wszystko razem, i dlatego się mówi że być jednym ciałem.
2 5 2