Odpowiedzi

2010-02-15T19:16:34+01:00
Polacy i litwini mieli nadzieje że odzyskają niepodległosć ale się to nie udało
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:31:42+01:00
Głównie z Napoleonem, z Francją wiązali swoje nadzieje, udało się odzyskać na krótko "niepodległość" w postaci Księstwa Warszawskiego. Jednak nie trwało to długo (1807-1815), zostało rozwiązane tuż po ostatecznej abdykacji Cesarza Napoleona.
4 4 4