Odpowiedzi

2010-02-15T19:17:02+01:00
Hałas, zanieczyszczenia, korki na drogach,
28 4 28
2010-02-15T19:17:14+01:00
Hałas,spaliny,mało zieleni,brak świeżego powietrza korki na drogach,duzo mieszkańców
40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:20:17+01:00
1. korki
2. hałas
3. zanieczyszczenie środowiska ( spaliny samochodowe, dymy z kominów różnych fabryk, przetwórni oraz domów)
4. tłok na ulicach spowodowany dużą liczbą ludności
5. zwiększone ryzyko napadów, kradzieży itp.
33 4 33