Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T19:18:50+01:00
A)8cm x 8cm x 8cm = 512cm3
b)19dm x 19dm x 19dm = 6859cm3
c)7,1cm x 7,1cm x 7,1cm = 357,911cm3
d)20m x 20m x 20m = 8000m3
1 5 1
2010-02-15T19:20:20+01:00
A) 8^3=512 cm³
b)19^3=6859 dm³
c)7,1^3=357,911cm³
d)20^3=8000m³
1 5 1
2010-02-15T19:22:14+01:00
A) 8*8*8= 512 cm³
b)19 dm*19dm*19dm= 6859 dm³
c)(7,1cm)³=357,911 dm³
d)(20m)³=8000m³
1 5 1