Odpowiedzi

2010-02-15T19:25:49+01:00
Jasne, że puść. Skutki pozytywne to: nawiązanie nowych znajomości, może jakiś romansik itp. Skutki negatywne to: ochrzan od rodziców, usunięcie przez rodziców kieszonkowego itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:29:03+01:00
Pozytywne:
1. świetna zabawa
2, nie zapomniane wrarzenia
3. dobra opinia u znajonych.
4. mozna poznać duzo nowych osób
negadywne:
1. kara
2. stracenie zaufania u rodziców
3. dyskoteka moze sie okazaj totalna beznadzieją
2010-02-15T19:33:08+01:00
Pozytywy:
-nawiążesz nowe znajomości
-nie będziesz wyróżniał się od swych rówieśników
-inni będą ci zazdrościć
-poderwiesz jakąś dziewczynę/chłopaka
-spróbujesz czegoś nowego

negatywy:
-będziesz miał szlaban
-może ci się coś stać
-narażasz rodziców na dodatkowy stres
-stracisz zaufanie rodziców
-możesz wpaść w nieodpowiednie towarzystwo