Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:31:36+01:00
Autor: Seweryna Szmaglewska
BOHATEROWIE:a)postacie pierwszoplanowe: harcerze z tytułowego zastępu: Marek Osiński, Maciek Osa, Felek, Franek Fobusz, Józio, BOchenek;
b)postacie drugoplanowe: Andrzej Wróbel, oboźny Kazik Kazimierski, "Leśne oko", Dąbrowski, Linginus ("Żurawie"), Patelnia ("Białe Foki"), Puchatek ("Kontiki");
c)postacie epizodyczne: woźny i sekretarka, babcia Fobusza, sprzątaczka Waleria, Puma, Hindus, ludzie zaproszeni na ognisko harcerzy, staruszek, opiekun Marka.
własne wrażenia:nie mam
2010-02-15T19:39:15+01:00
Autor : Szmaglewska Seweryna
Bohaterowie : Marek Osiński , Maciek Osa , Felek , Franek Fobusz , Józio , Bochenek .
Własne wrażenia : książka bardzo zaciekawiła mnie , ponieważ jest w niej wiele ciekawych przygód .
( wymienisz sobie te przygody i po kłopocie ; pp )
1 5 1