Proszę wybrać odpowiedź pasującą w lukę:

The teacher said we ................. a test last week.

a) will have
b) would have
c) are having
d) had had

Proszę o udzielanie odpowiedzi przez osoby z duzym dowiadczeniem z języka angielskiego, ja jestem na B1+/B2 i się zastanawiałam nad b lub c, i nie interesują mnie odpowiedzi ludzi na jeszcze niższym poziomie. Chcę znać POPRAWNĄ ODPOWIEDŹ.
dziękuję z góry.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:25:15+01:00
2010-02-15T19:26:29+01:00
D) na 100%,
ucze się ang, już 7 lat