Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:24:38+01:00
Chcialabym wreczyc Ci te ksiazke z zyczeniami abys nigdy nie zatracila magii swiat i rodzinnego ciepla ktore mu towarzyszy zebys zawsze dostrzegala to c onajwazniejsze...drugiego czlowieka.
3 3 3
2010-02-15T19:24:42+01:00
Oto ksiazka pt. Opowiesc wigilijna ktora chcialbym ci podarowac jako prezent.
4 3 4
2010-02-15T19:28:15+01:00
Tę książę dedykuje Tobie...osobie która jest mi bardzo bliska, ponieważ lubisz święta Bożego Narodzenia wiec chciałabym żeby Twoje życie się zmieniło i postanowienie noworoczne i świąteczne były bardzo dobrze dobrane i przemyślane tak jak w tej książce. Myślę że po przeczytaniu tej książki zminisz podejście do ludzi i świata.
4 5 4