Odpowiedzi

2009-10-12T20:35:26+02:00
Kultura jest barzdo ymagana w dzisiejszych czasach poniewza ma wiele zaletr
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T21:24:45+02:00
Kultura popularna jest zjawiskiem negatywnym ponieważ przewarznie żeczy które są popularne wśród ludzi nie są dobre lecz złe.Stwierdzam to z łatwością ponieważ mogepodać argumenty śwadczące o trym.Pierwszym argumentem jest to iż gdy w pewnym okreśie palenie było popularne wśrud młodzierzy to wprowadzało coraz większą liczbe osób w nałogi dlatego że każdy chciał być taki jak inni lecz niestety czasy sie zmieniły a teraz palenie jest nałogiem niezbyt popularnym a ludzie nie mogą z nim skończyć poniewarz jak raz zaczeli polić to będą palić do końca życia i w dodatku palenie w szkołach jest nielegalne więc łamią prawo.Drugim argumentem jakiego urzyje jest to iż jak panuje dana kultura np.sposób ubierania sie to gdy zbyt durzo osób zaczyna nosić rzeczy w tym samym stylu to ta kultura sie nudzi poniewarz jest zbyt częst spotykana .Ostatnim argumentem jakiego użyje będzie popularność kolczyków poniewarz w pewnym okresie osoby które miały kolczyk były popularne i fajne lecz ta moda ma swoje minusy poniewarz np.w szkole jest zakaz noszenia kolczyków a uczniowie je noszą przezco łamią prawo.Dzięki powyrzszym argumentą moge z łatwością stwierdzić iż kultura popularna jest zjawiskiem negatywnym.
4 1 4