Odpowiedzi

2010-02-15T19:26:35+01:00
Np. po kryjomu organizowali tajne spotkania;
- wydawali gazety w polskim języku;
- uczyli własne dzieci j. polskiego;
12 3 12
2010-02-15T19:29:22+01:00
Przeciwstawiali sie np: w domach nauczano po polsku po lekcja zastwali i poznawali chistorie polska przez kilka miesiecy mówili po polsku w szkole na przerwach rozmawiano buntowali sie wlasnie to przerabiam
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:30:08+01:00
-malowali na murach znaki, na dowód że się nie poddają.
-organizowali powstania, które w większości przypadków kończyły się niepowodzeniami.
-Polacy nauczali potajemnie w domach.
-W skupiskach skrycie się modlono i odprawiano mszę świętą.
-Pomagali żydom i innym narodom prześladowanym.
I TAK DALEJ :)
92 3 92