Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:28:18+01:00
Nad morzem jest dużo jodu , jod jest zdrowy , chorym ludziom może poprawic samopoczucie a zdrowi pewnie dla profilaktyki.
8 3 8
2010-02-15T19:33:11+01:00
Ludzie chorzy i zdrowi ze względów zdrowotnych wyjeżdżają nad morze, ponieważ jest tam dla nich najodpowiedniejszy klimat. Człowiek najlepiej wyleczy się nad morzem. Podobnie z klimatem także jest w górach, tam ludzie też wyjeżdżają, gdy mają problemy ze zdrowiem.
11 4 11