Odpowiedzi

2010-02-15T19:30:19+01:00
Eat, fall , feel , fly , have , hold, keep , know, drink , bite , begin , be , do , ride , run , take , send , write , steal , tell , understand ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T19:35:23+01:00
Be-być
begin- zaczynać
buy- kupować
do-robić
lose- zgubić
sit- siedzieć
go- iść
grow-rosnąć
fly- latać
have- mieć
keep- trzymać
bite- gryźć
come- przychodzić
cut-ciąć
pay- płacić
ride- jechać
rise- wstać
set- ułożyć
sell- sprzedać
teel- powiedzieć
win- wygrać
2 5 2
2010-02-15T19:44:57+01:00
1.arise
2.be
3.fall
4.go
5.quit
6.spring
7.think
8.write
9.win
10.wake
11.sweep
12.teach
13.sing
14.shine
15.kneel
16.forecast
17.catch
18.bleed
19.bend
20.creep